Julia Bock z wykształcenia jest geologiem i pedagogiem. Praca z dziećmi to jej życiowy wybór dlatego dziś jest absolwentką Wychowania Przedszkolnego i Edukacji Wczesnoszkolnej. Ukończyła liczne kursy doskonalące jej warsztat pracy. Doświadczenie zdobyła jako wychowawca świetlicy, nauczyciel w przedszkolu oraz pełniąc funkcję wicedyrektora w Publicznym Przedszkolu Logicus w Rokietnicy. Praca z dziećmi daje jej wiele satysfakcji i zapału do pogłębienia wiedzy. Najbliższa jej sercu jest pedagogika daltońska na bazie, której konsekwentnie pracuje ,kierując się trzema głównymi zasadami: samodzielność, odpowiedzialność, i współpraca. Zgodnie z założeniem twórczyni Planu Daltońskiego Helen Parkhurst ,,Jeśli szanujemy dziecko i podążamy za jego możliwościami to może ono zrobić więcej, niż od niego oczekujemy, a wszystko co dziecko potrafi – nauczycielowi zrobić nie wolno”.
Ukonczylam studia magisterskie na kierunku edukacja przedszkola i wczesnoszkolna, wybor studiow byl dla mnie oczywisty ,poniewaz uwielbiam pracowac i przebywac z dziecmi daje mi to wielka satysfakcje. Prace w fundacji rozpoczelam we wrzesniu 2018r.
Nazywam się Emilia Tobolska i jestem absolwentką studiów pedagogicznych z kierunku Wychowanie Przedszkolne i Nauczanie Początkowe.
Pierwotnie planowałam zostać grafikiem, niemniej ciągnęło mnie do pracy z najmłodszymi co zadecydowało o kierunku studiów.
Bycie nauczycielką sprawia mi wiele satysfakcji, chociaż nie ukrywam, że nie jest to prosta czy łatwa praca.
Hobbistycznie rysuje oraz oglądam filmy i seriale animowane.
Od 2013 roku pracuję w fundacji „ FAMILIJNY POZNAŃ”. Ukończyłam kurs-„ Opiekunów dzieci w wieku od 0-3 lat” oraz „Szkolenie Pomocy Pediatrycznej” a także kilka warsztatów metodycznych . Każdy dzień pracy z dziećmi jest dla mnie inspiracją do nowych pomysłów i rozwiązań. Prywatnie jestem mamą trzech dorosłych córek, które zawsze mogą liczyć na moje wsparcie, a w przyszłości cierpliwość i pomoc dla „małego człowieka” . Moja myśl przewodnia : „Dziecko może nauczyć dorosłych trzech rzeczy – cieszyć się bez powodu, być ciągle czymś zajętym i domagać się ze wszystkich sił tego czego pragnie „ PAULO COELHO – z książki „ Piąta Góra” .
Ukończyła Państwową Ogólnokształcącą Szkołę Muzyczną II st. im. M. Karłowicza w Poznaniu (klasa fortepianu) oraz Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy na Wydziale Pedagogiki (Edukacja Artystyczna). Jest nauczycielem zajęć rytmicznych i umuzykalniających w poznańskich żłobkach, przedszkolach i szkołach. Autorka piosenek dla dzieci oraz twórczyni metody nauczania kartami Smart Cards Alfabet.
Wcześniej pracowałam w przedszkolu Terapeutycznym z dziećmi ze spektrum autyzmu. Od niedawna jestem częścią załogi przedszkola ” Mała Biedronka”. Bardzo lubię pracę z dziećmi i cieszę się że mogę uczestniczyć w ich rozwoju .
Prywatnie jestem miłośniczką zwierząt, szczególnie domowych. Wolny czas uwielbiam spędzać na łonie natury.
Jestem absolwentką Pedagogiki przedszkolnej. Od samego początku mojej pracy zawodowej pracuję w przedszkolu, w różnych grupach wiekowych. Praca z dziećmi daje mi ogromną radość i zadowolenie. Dużą uwagę przywiązuję do licznych spacerów i wycieczek oraz działań plastycznych. Plastyka, rozładowuje złe emocje, różnicują manualność, aktywność twórczą, poczucie piękna, spostrzegawczość oraz tak ważny dla dziecka jak i nauczyciela uśmiech i radość na twarzy wychowanka.
Ukończyłam pedagogikę nauczania przedszkolnego i nauczania początkowego i opiekuńczo wychowawczą. Praca w przedszkolu daje mi satysfakcję, zadowolenie. Bardzo lubię działania twórcze: muzykę i plastykę. W pracy z dzieckiem staram się przekazywać : pozytywne i dobre wartości. Wdrażać i uczyć dzieci szacunku do ludzi i dobroci do zwierząt i otaczającego go świata. Praca daje mi wiele zadowolenia z kontaktu z dziećmi, a uśmiech i zadowolenie dziecka jest największą nagrodą dla nauczyciela, a także dla rodzica. :-):-):-)
Ukończyłam studia pedagogiczne na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu – na specjalności wychowanie przedszkolne i nauczanie początkowe. Nadal podwyższam swoje kwalifikacje i umiejętności, dlatego też studiuję na specjalności – poradnictwo i pomoc psychopedagogiczna.
Jestem osobą nastawioną do życia optymistycznie, szybko nawiązuje kontakty międzyludzkie. Śmiało mogę nazwać siebie aktywistką i osobą empatyczną, ponieważ jestem wrażliwa na krzywdę dzieci i innych ludzi. Moją cechą rozpoznawczą jest uśmiech, energia, kreatywność oraz nieustanny zapał do działania.
Moim marzeniem było pracować z dziećmi, dlatego też wybór zawodu był w pełni świadomy. Kocham patrzeć na ich uśmiechy w trakcie trwania zajęć, a także na aspekt rozwijania się ich w każdej dziedzinie.
Gdy drzwi pracy zamykają się – lubię spacerować, czytać książki – zwłaszcza psychologiczne, podróżować w ciekawe miejsca oraz spędzać czas z rodziną i przyjaciółmi.